DON´T WORRY, BE HAPPY.....HMMM



Har haft fullt upp den senaste tiden.....
Legat dunderförkyld hela helgen och med preparerad kropp startade jag veckan med tredje dagen kurs av fem...
Dagens ämne var alkohol och drogrelaterade problem och det var mycket intressant till skillnad mot arbetsmiljölagarna förra veckan.......

Åkte direkt från kursen till jobbets obligatoriska måndagskvällsmöte och får väl erkänna att jag inte riktigt var där mentalt efter en heldagskurs....
Dessutom hade Dottern ringt och meddelat att hon och sambon blivit inlagda på förlossningen då det misstänker att förlossningen har satt igång....
Så där ligger hon med medicin både för att stoppa värkarna och för att ge steroider som påskyndar barnets lungor OM det ändå skulle komma....

Jag vet att Dottern vill ha denna jobbiga graviditet överstökad men inte 8 veckor innan det är dags egentligen....
Dessutom tycker barnmorskan att barnet inte rör sig så mycket som det borde trots att värden och kurvor ser bra ut så det kommer att bli ultraljud under kvällen/natten......

Usch, det blir väl inte mycket sömn i natt kan jag tänka mig......
TIll råga på allt är Sonen i bil på väg till Norska Västkusten för att jobba och vädret har hittills varit uruselt med snö och halka.....

Det är jobbigt att vara förälder......




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja att vara orolig förälder upphör aldrig. Sänder lite positiv energi och hoppas allt går bra/ Annie

2012-01-24 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0