BESÖKS-REKORD.........



Var kommer alla besökare ifrån???
Som bloggsnokare (och annars också) är jag omåttligt nyfiken av mig och fantiserar vilt om vilka som sätter osynliga tassavtryck i MIN blogg........
Trots dålig uppdatering den sista tiden....
Men jag blir jätteglad...
Tänk att nån vill läsa MINA ord : )
Tack så mycket.... ♥♥♥♥♥

Helgen var både hektisk och lugn...
Lördagen tillbringade  vi med heldag i replokalen.....
Keyboardisten hade beordrat inlyssning av upptempolåtar och med hjärntvätt i lurarna under ett par dagar lyckades vi sätta dem under några intensiva timmar med avbrott för en pizza hos kvartersbagaren.......
En riktigt rolig lördag var det och jag insåg hur kul det faktiskt är att repa in nya låtar...
Så nu ser jag fram emot de närmaste veckornas spelningar för att testa pulsen hos dansfolket.....

Mindre roligt var det att agera framför kameran för de nya affischerna....
Det är nånting som gör att allt naturligt försvinner framför linsen och jag känner mig mera obekväm där än hos gynekologen till och med.........
Men nu är det gjort och jag får väl bara inse att jag ser ut så....
Fast mitt inre säger nånting helt annat....
Får väl hoppas att de flesta bara slänger en blick på nunorna när de går förbi affischerna : )

Söndagen var lugn med en emlig Man....
Vi skulle egentligen bort under eftermiddagen men fick lämna återbud för djungelns lag säger:
Är Mannen sjuk så är han sjuk, och ingen är sjukare än en sjuk man..........

Dottern med Sambo kom istället....
Nyss hemkomna efter en gigashoppinghelg i Ullared!!!!!
TRE DAGAR blad hyllorna......
Hur orkar man??
Och höggravid dessutom.....
Med restriktioner från läkarna att ta det lugnt ......

Idag hade vi stängt på jobbet.....
För barnen.....
Själv hade vi intensiv planeringsdag med pedagogisk dokumentation på agendan.....
Med uppdragspedagogen och chefen övervakandes hela dagen......

Trött i skallen när jag kom hem till den sjuka Mannen var bara förnamnet och jag intog ryggläge på soffan.....
Och nu ska jag inta ryggläge i sängen...
En halvtimme försent....
Hade nämligen lovat mig själv att lägga mig efter den nya svenska serien som började på TV ikväll men det är inte lätt att hålla de tiderna och det svär jag väl åt i morgon bitti när klockan ringer......

Så godnatt alla mina läsare i bloggetern....
Sov gott och välkommen tillbaka : D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0