HUR KUNDE DET VARA........




Jag ser dem omkring mig....
Med barnvagnar skyndar de mot förskola och jobb....
De köper villa och gifter sig....
Andra gör karriärer på annat håll......
Reser mycket.....
Har flyttat från stan.....

Gemensamt är att de alla varit dina klasskompisar......
Kan inte låta bli att jämföra dem med hur du kunnat haft det om du bara fått chansen att leva...
Hur hade ditt liv formats och levts?

Förmodligen lika intensivt som du levde fast du var svårt sjuk...
Bara mycket friare och mindre ångestfullt.......
Hade du haft barn?
Var du den designer du hoppades på att bli?
Hade du bott i den våning med runda väggar du bara SKULLE ha?
Hade du mött den stora kärleken sedan ditt hjärta blivit krossat den där sommaren?

Jag blir smärtsamt medveten om att du inte längre finns här varje gång jag möter dina gamla klasskompisar och speciellt denna dag som var den kallaste dagen 1985 när du kom till oss...
Som en ängel till låns.....

Vi firar dig som vi alltid har gjort....
Med prinsesstårta på din 27:e födelsedag.....

Vår vackra Mela är numera en av himlens allra vackraste änglar men för oss finns du ALLTID nära......
Älskar dig för evigt ♥♥♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-18 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0