LÄNGE LEVE HOCKEYN......




Äntligen har hockeysäsongen startat....
Då har man något att se fram emot hela hösten och vintern......
Vi hade Hockeykväll i Tinelinhuset ikväll...
Jag, Mannen, Dottern med Sambo köpte matchen via PPV och det såg riktigt lovande ut i två perioder....
Sen kvitterade Chokladlaget mot Kaffelaget och vann sedan på straffar......

Men som Dottersambon sa....
Vi fick ju valuta för pengarna......

Jag bytte också ut mitt sommarblonda hår mot något som skulle vara satinblont men det vette katten det....
Hur som helst så är jag absolut inte blond längre......
Har mera en färg som stämmer in med hösten...
Så där gråtrist liksom.....

Men men, man får väl vara glad att man åtminstone HAR hår........

Nu vovvepromenad och sedan natti natti....
Måste upp före tuppen i morgon......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0