KOM ÄNGLAR...........


 5 År av obeskrivlig saknad

Mela
 
18 Februari 1985 - 29 September 2006




Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet'
och det blod som jag trodde var stilla det fick du att rinna,
den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna


 Och den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat
O där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick
allt jag hade förstorat

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt
och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis
det fryser nu sakta till is

Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...


Lars Winnerbäck Kom änglar

 



Kommentarer
Postat av: Tommy

Vi saknar också Michaela..Kram

2011-10-09 @ 01:47:03
Postat av: Tinelin

Tack...det värmer <3

2011-10-09 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0