CHOKLAD-RAS...........




Jag får ofta höra att jag går fram som en virvelvind...
Att jag hela tiden är ett steg före i framtiden......
Idag fick jag så jag teg för att jag är sån......

Efter en hektisk dag på jobbet hämtade jag upp Stor & Liten samt Sonen för att åka till replokalen och köra en ny låt som Keyboardisten skrivit och jag satt text till.......
Kände mig lite stressad (läs mycket) flör jag skulle både behöva handla och sanera hundhår hemma eftersom pappa kommer i morgon...

Repade snabbt, plockade ihop och körde mot staden...........
Sprang mellan hyllorna i mataffären medan tankarna var långt fram i framtiden......
Rundade sista hörnet innan kassan och körde rätt in i en pappersmonter full med chokladrullar.....
Som förstås med ett brak föll i golvet och chokladrullarna rullade iväg över golvet till kunderna i kassornas stora och dåligt dolda förtjusning.......
 Men jag har väl gjort några (skade)glada en regnig tråkig tisdagskväll och det kan jag väl bjuda på........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0