JAG KAPITULERAR........




Idag svalde jag envisheten och kapitulerade.....
Det kändes inte OK att gå till jobbet efter att ha hostat i tre nätter.....
Att skallen var två nummer för litet eller att halsen var grötig.......

Så jag jobbade NÄSTAN full dag och sjukskrev mig sen.......
Varför ska man tro att man är oumbärlig?
Och varför ska jag gå till jobbet och må skit bara för att ungarna går omkring och hostar och snörvlar...
Jag menar...Att jag blir smittat på jobbet gör ju inte med automatik att JAG måste stanna kvar och må dåligt...

Så jag bäddar ner mig de närmaste dagarna....
Jag ska ju ändå vara gräsänka eftersom Mannen ska på kurs i dagarna två....
Så det blir jag och mina håriga blondiner, en och en annan bok, lite TV och mycket sömn....

Jobbar på att bli frisk till lördag då jag ska på återträff med Världens Bästa Klass i Sthlm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0