AKUT SUG..........



Efter ännu en natts hostande somnade jag vid fyra.....
Sov länge och har slafsat runt i morgonrock hela dagen.....
Legat på soffan och glott på TV hela dagen, repriser, landskamp i hockey och finalen i True Talent...
Tack och lov att inte Sofia vann....
Inte för att jag inte unnar henne det men hon har ödmjukhet som en fis i rymden...
Dimitri är en värdig, ödmjuk vinnare med båda fötterna på jorden.......

Efter finalen blev vi akut godissugna Mannen och jag....
Tomt i hela huset på godisfronten så vad gör vi??
Jo chokladbollar på chokladsås eftersom kakaon var slut.....
Det smakade inte mycket men de dög åt Mannen......
Själv hittade jag en halv påse nachoschips, sega och danna men men vad gör man.......

Vi firade ingen Fars Dag i Tinelinhuset idag.....
Far kan få vilken dag han vill istället......
Pappa tex får en hockeymatch och restaurangbesök nästa vecka av mig och mina bröder........
Och Mannen är inte heller så mycket för affärsjippot........(Men han får också hockey och restaurangbesök på fredag)

Så nu närmar sig natten och jag gruvar mig för att hosta mig igenom den igen....
Ska ringa HC i morgon för läkarintyg och röntgen..
Jobba kan jag inte göra så länge jag hostar så.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0