VINDEN I HÅRET......




Hej Bloggen......

Ja så var har hänt sen sist?  
Inte så värst mycket faktiskt......
Jobb, jobb och åter jobb........
Låg på alla fyra och rensade ogräs igår eftermiddag.....
Ljuvligt väder ute......

Har börjat köra vespan regelbundet......
Älskar att fara fram med vinden i ansiktet och känna alla dofter av våren....
Mannen säger att det inte står på förrän jag vill ta motorcykelkort.......
Men det vill jag inte........
Tycker att det räcker att susa fram i ca 60 km/tim jag  : )

Men idag var det inte najsigt att köra.....
Åkte direkt efter jobbet vid fem till Fröken Piano då vi skulle träffa de anhöriga till den begravning vi ska spela på i morgon......
Jag var klädd i linne, korta jeans och sandaler (och en tunn jacka)
Var som en isbit när jag kom hem...
Dessutom ringde de anhöriga och bad om ursäkt men de hann inte komma och träffa oss ikväll  :(
Alltså hade jag åkt i onödan till andra sidan stan.......

Så nu sitter jag under ullefilten och fryser.......
House på TV och Mannen mitt emot......
Det är kärlek det  :)

Trevlig kväll

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0