NU ÄR DET GJORT......




Med en stor portion ångest skickade jag igår iväg min examinationsuppgift till skolan....
Nu finns det ingen återvändo...
Har suttit och petat i den både lördag och söndag men var till slut tvungen att ge mig...
Det hade slutat med att jag dissat hela skrivningen, och börja om några dagar innan den ska vara inne hade inte varit det optimala....
Nu får det bära eller brista....
Det vore väl själva f*n om jag inte skulle bli godkänd...

Idag har vi haft vårfest på jobbet och hade karnevaltema.....
Häftigt är det att se att även de minsta barnen grejar både skrammelinstrument och sång...
Stor eloge till dem och till alla oss som lagt ner massor av tid på dekorationer och repetitioner...

Idag var det för övrigt den enda dag denna vecka jag jobbade.....
Har tagit ledigt i morgon för att följa med Dottern på antagningsintervju i den skola hon har sökt till hösten...
Hon vill ju läsa till beroendeterapeut och den finns inte i Kaffestaden så det blir några timmars bilkörning....
Onsdag -Fredag pluggar jag och är heldagar i Sthlm (To-Fr)

Inte mycket tid kvar i skolan alltså....Redovisningsvecka 7-10 Juni och sen är det liksom klart.....
Vart tog den här våren vägen???

Nu ska jag grotta ner mig i soffan en stund och invänta Mannen för en mycket sen middag......

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0