LÄNGE SEN......IGEN......



Usch nu var det länge sen igen.....
Men dagarna har varit fulla av aktiviteter som vanligt.....
Kort resumé:

Torsdagen tillbringade jag i Sthlm med en heldag i skolan......
Kom inte hem förrän sent.......

Fredagen vikarierade jag på jobbet eftersom jag är studieledig på fredagar annars....
Min vikarie vikarierade på en annan avdelning och jag fick alltså vikariera åt mig själv.........
Direkt efter jobbet styrde vi kosan västerut för att spela våravslutning för Pärlorna....
Som vanligt på våravslutningen är vi på en underskön plats direkt vid den stora sjön i länet..
Synd att inte vädret gjorde platsen rättvisa den här kvällen bara.......
Men det var fullsatt, trångt, varmt och väldigt roligt............

Under lördagen fick jag besök från de djupa hälsingeskogarna av mammas särbo.....
Vi åkte till kyrkogården och minneslunden eftersom han väntat på den stunden mamma skulle komma dit...
Vi stannade länge, han ville liksom inte gå därifrån. Innan han sedan för norröver käkade vi en sen lunch tillsammans.....

Idag söndag har jag bara slappat......
Sett fram emot Hockeyfinalen som slutade platt som en pannkaka.....
Men silver blänker också och vi lämnade både Ryssland och tjeckerna bakom oss......

Nu är det dags att lägga sig för att orka en ny vecka....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0