AVUNDSJUKA, EN DÖDSSYND....




.........Ja men det kan inte hjälpas när Dottern kom hem för att äta Morsdagstårta och packade upp en sprillas ny digital systemkamera som jag önskat mig och trånat efter jag vet inte hur länge......
Dessutom hade hon åkt hemifrån sig och glömt min present......
Jag kände mig som en tjurig barnunge faktiskt och avunden rev i kroppen......
Jag brukar inte vara så materiell av mig men den kameran ville jag ha.......

Nåja, jag är vuxen och vuxna är toleranta (eller?) så vi fikade och sedan begav vi oss ut på vägarna eftersom jag lovat henne att övningsköra idag.......
Hon har verkligen utvecklats sedan jag sist körde med henne....
Det är ju hennes svärmor som axlat den bördan ett tag......
Vi körde i flera timmar och gav upp fram mot åttatiden ikväll........

Jag har dessutom varit till kyrkogården med mammas favoritblommor, vita syrener och städat lite hos Mela..
Efter en sen middag inväntar jag och Mannen sängen för att orka med en ny vecka.....

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0