VÅR I LUFTEN....(åtminstone idag)




Idag värmde solen rejält....
Tyvärr orkar den inte riktigt upp över vår framsida ännu så att sitta vid husväggen fär vänta ett tag....
Om jag inte klättrar upp i jättedrivan mot grannens hus då förstås :)

Vid garageporten däremot hade det varit perfekt läge att sitta....
I lä och direkt söderläge.....
Men grannarna hade säkert trott att det slagit slint i Tinelin om jag parkerat mig där.....
Våra garage är nämligen i längor och finns vid den stora parkeringen........

Men jag passade på att njuta några stunder av värme, takdropp, asfalt, sol och fågelkvitter......
Nånstans känner jag.....
Snart är våren här på riktigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0