SEEEEEGT ALLTSÅ.............



Alltså det går inget bra för mig idag........
Bokstäverna i kurslitteraturen passerar obemärkt genom min hjärna och efter ett antal sidor får man bläddra tillbaka och fundera vad man har läst....
OM man har läst nåt överhuvudtaget.......

Ute blåser det utav bara attan........
Däremellan regnar/snöar/haglar/skiner solen........
Hänga ut mattor eller inte???
Blåser de bort eller blir dyngsura?

Så jag sitter här jag........
Läser bloggar, kollar mail och uppdaterar FB........

Har ätit nåt äckligt skit från frysdisken........
Nåt som skulle ha varit Chiliconcarne men.......
Nej, äckligt var det  :(

Skulle behöva ha en fet spark i baken så jag kommer igång.....
Har bara gjort två vettiga saker förutom klivit ur sängen idag........
Skjutsat Mannen till jobbet och rastat Stor & Liten.......

Den enda ljusglimten hittills idag har varit ett säkert vårtecken.....

BOFINKEN SJÖNG I TRÄDEN.............

Den sången är den somrigaste fågelsången som finns.......

Oj då här kommer det en storstövel flygande...
Är det månne ett tecken på att jag fått den spark jag behöver???
OK jag fattade vinken....
JAG SKA!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0