INGEN LUST.........




Vet inte vad det är just nu men de sista dagarna har det mesta tagit emot att börja med......
Kanske nån sjuka på gång???
Ont i leder, i magen, i nacken, i huvudet.....
Min sjukgymnast ringde sig sjuk igår också så nån behandling fick jag inte den här veckan....
Då vet jag alltså att jag får mera ont tills nästa vecka när hon är frisk igen......

Det är snart dags för avfärd mot Pärlspelning i Staden i Väst och jag har inte ens duschat än......
Det är sannerligen inte ofta det tar emot att åka och spela men just idag känns det så......
Skulle hellre kura ihop mig under en filt framför TV:n än att behöva styla till sig och åka iväg.....

Men men, kvällen kan ju bli rolig när man väl kommit iväg så det är väl bara att ta tjuren vid hornen och sätta igång..........




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0