BOKSTAVS-SJUK........




Igår tillbringade jag nästan all vaken tid i Sonens radhus.......
Putsade fönster, satte upp gardiner och belysning, kånkade möbler, packade upp kartonger, dammtorkade, dammsög och torkade golv.......
Sonen anser att jag har ADHD eller nån annan bokstavskombination för att jag inte ville lägga av när han inte orkade mera.......

Jag är tyvärr funtad så att jag vill göra klart det jag håller på med....
Orkar inte dra ut på det i flera dagar.........
Så jag tvingade honom att fortsätta tills vi var färdig och
DÅ VAR JAG RIKTIGT FÄRDIG!!!!
Fick plötsligt gikt i benen, ryggskott, tennisarmbåge och tunghäfta....
ORKADE INGENTING!!!!
Satt som en krympling i soffan och stönade i takt med varenda rörelse jag gjorde.......

Men radhuset belv inflyttningsklart i alla fall : )
Nu återstår det att se när inflyttningen sker för det står inte i manus........



Idag gjorde jag en sejour på jobbet med....
Det var ju nästan en vecka sen jag var där sist....
Slutade dock tidigt och tillbringade dryga timmen hos min personliga fakirmästare.....
Hon slet och drog i min nacke så jag trodde att hon skulle få staga upp den med såna där ringar som giraffkvinnorna har för att orka bära upp huvudet....
Sen låg jag under en filt med huvuvdet som en nåldyna....
Nålar mellan ögonen som gjorde att jag konstantnös under hela behandlingen (nästan)
Men jag frös.....
Det har jag iofs gjort hela dagen....
Huttrade riktigt under filten och är så kall om fingrarna nu att jag skulle gjort av med en hel flaska tippex om det var så man rättade vid datorn........

Så nu mina vänner blir det en varm dusch, en het kopp the och en date med dammsugaren så ska det väl bli värme i tanten : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0