BRÖLLOP..........




Efter flera dagars oro med Stor har det äntligen börjat vända känns det som...
Men jag kan ändå inte helt släppa oron efter den här pärsen....
Iaktar, observerar och känner in..
Har svårt att lämna honom ensam längre stunder och har alltså blivit en riktig hönsmamma....
Det känns som magen och tarmsjukdomar är Tinelinfamiljens akilleshäl....
Både Mela och mamma dog ju indirekt av tarmsjukdomar även om de var svårt sjuka båda två redan tidigare...
Då kan man hoppas på att det här är tredje gången gillt och att Stor klarar sig helskinnad ur sin tarmsjukdom.....

Idag vankas det bröllop......
Det är Storebrors Dotter som slår till....
Det är faktiskt första gången jag ÄR inbjuden till ett sådant.... Med flott inbjudningskort och allt : )
Jag HAR varit på andra bröllop men då har det varit hemliga sådana som man halkat in på med ex. en dopinbjudan.....

Det är klädkod så Mannen får tvinga på sig kostym.......
Det är inget han någonsin känt sig bekväm i : )
Men han kanske ändrar sig efter idag och blir en kostymNisse : )

Jag har lovast att sjunga under vigselakten så jag tar med mig min parhäst Fröken Piano
och hoppas på en rolig dag och kväll.....
Ända orosmolnen är att lämna Stor ensam hemma, för han kan ju knappast ligga i bilen........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0