SÅ LESS.......




Det har varit bloggtorka de sista dagarna....
Kanske för att det inte hänt speciellt mycket i Tinelinvardagen...
Det är semester i Tinelinhjärnan både fysiskt och psykiskt....
Ska man klaga så har jag inte haft nån vidare semester alls faktiskt.....
Visst jag har fått den vila jag behövde men det räcker nu....
Jag har badat en enda ynka gång i sommar, en kortis eftersom åskan mullrade och regnet snart stod som spön i backen.......

Sonen har jobbat arslet av sig i sommar vilket innebär att jag varit låst med hundarna...
Jag har absolut inget emot det men det hade varit roligt att komma bort en dag eller två......

Mannen har ingen semester...Det har sällan egenföretagare.....
Dottern har jobbat dubbla skift......
Vädret har varit skit för det mesta...
Har liksom inte dragit till stranden för en soldag för det har liksom inte gått att förespått en hel dag regnfritt

Jag har ju kunnat röjt klädkammeren som jag inte varit inne i på två, tre år men har inte haft den lusten heller...
Jag är liksom trött på att ha semester nu...
Inte för att jag längtar efter att börja jobba heller men jag VILL ATT DET SKA HÄNDA NÅT!!!!
Är trött på att gå här hemma dagarna i ända.....

Ja det fick bli en tycka-synd-om-mig-själv-blogg idag men så får det vara......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0