SYSSLOLÖS........




Är man stressad när man inte står ut med att göra ingenting på semestern????
Gårdagen tillbringade jag med dubbla pass i tvättstugan och tvättade mattor och sängkläder....
Gräsmattorna fick sig en putsning och alla kvarvarande reaplantor som inte hunnit komma ner i krukor fick äntligen någonstans att bo....
Golv och badrum blev uppfräschade och jag var mer än nöjd med min dag....

Således finns inget kvar att göra idag.....
Vädret är inte heller tillfredsställande trots att både yr.no och alla TV-kanalers väderprogram lovat det....

SÅ VAD SKA JAG GÖRA???

Sängarna är bäddade, (det är de aldrig när jag jobbar), frukosten uppäten, disken borta, hundarna rastade, tidningen läst.....

Så nu återstår väl bara att göra INGENTING en stund till.........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0