SMÅTT & GOTT EN ONSDAG...




Igår hade jag min pappa och bror här på lunch....
Eller pappa och jag åt lunch och min bror åt bullar....
Han är nämligen fortfarande som vuxen petig i maten och vägrar prova något nytt...
Så han missade den otroligt goda västerbottenpajen jag hade gjort : )
Resterna åt Dottern med Sambo upp när de kom för att tvätta på eftermiddagen....

Onsdagkvällar är vigda åt rep med Bandet....
Det har aldrig varit så roligt att repa som det är nu.....
Vi håller på att sätta ny repertoar och Keyboardisten överöser oss med nytt material...
Låtar jag aldrig hört förr men å så roligt att köra....

Mannen och jag hämtade upp Stor & Liten och tog en sväng ner till City för att från bilen lyssna på Rockabilly som spelades från en scen i Tinelinstaden....
Njae, det är roligare att se/höra de i TV än live.....
Tamt vad ordet....

På väg hem stannade vi och köpte en pizza....
Jag förstår inte varför jag ens äter pizza för särskilt gott är det inte och det är långt mellan gångerna...
Men den här gången var det definitivt sista gången jag gjorde det....
Natten har varit en enda lång magplåga : (

Så idag blir det lugna puckar i solen.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0