SEMESTER-TIDER......




Jag tror att det är semestertider även för mina bloggläsare....
(eller ve och fasa, de kanske har tröttnat???)
Den sista veckan är det lågkonjuktur på statistiken...
OK, jag skriver ju bloggen för min egen skull men helt ärligt:
Visst känns det extra roligt när statistiken pekar uppåt istället för neråt......

Igår tillbringade jag förmiddagen hos Fröken Piano och slutrepade in repertoaren till morgondagens spelning i Staden i Väster...
Det gjorde inget att regnet öste ner utanför eftersom vi satt instängda i hennes källare och inte hade en aning om vädret utanför...
Den sista veckan har jag gått in på alla vädersajter som finns för att kolla vädret till söndagen...
Det har lovats ömsom regn ömsom sol men idag lovar de 0% nederbörd i morgon så då hoppas jag på det....
Det är ju inte helt roligt att spela utomhus om det inte är fint väder så nu håller vi väl tummarna....

Idag ska jag umgås med Dottern....
Hon jobbar ju som en tok numera och jag saknar våra stunder tillsammans när vi har kunnat åkt och badat eller gått på stan och fikat eller bara tittat på en film...

Så nu det är dags att göra sig klar för att åka och möta upp henne om dryga timmen....

Ha en fin lördag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0