HÖSTVÄDER........




Usch idag har Nordanvinden rasat över Tinelinstaden och molnen har hängt gråa och tunga....
Temperaturen orkade knappt upp till 15 grader.....
Som en riktig förvarning om hösten trots att juli knappt startat.....

Jag är inte väderberoende och kan tycka att det är lite lagom skönt att tillbringa en dag inomhus med dumburken som sällskap.......
Att kunna plöja filmer med gott samvete...........
Men idag hittade jag inte ens bra filmer att se på.........
Gick bara ut när hundarna behövde rastas och då med tjocka koftan på mig....
Snacka om kontraster mellan dagar när luftkonditioneringen knappt orkar kyla ner huset........

Jaja, himlen ljusnade i väster när jag gick sista vovvepromenaden så kanske blir det mindre höst i morgon...
Den som lever får se.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0