STOR-RÖJ........




Idag har jag tillbringat dagen med att tillsammans med mina bröder och Sonen tömma mammas vind........
Sortera, paketera och köra till återvinningen.......
Det tog i princip hela dagen..........

På vinden har man ju mest en massa skit som man inte har nån användning för (det insåg jag när nästan allt som jag ställt upp där hamnade i återvinningens containrar) så det var inte lika svårt att urskiljningslöst kassera de sakerna......
Det blir väl värre när man kommer till de mera personliga sakerna...........

Men som en av mina bröder sa.........
Mamma har inte så mycket saker.........
Tänk hur det ska bli den dagen vi ska ta reda på efter pappa...........
HAN har grejer han.........
I massor............

Men nu räcker det med dödsfall på ett tag.......
Han får lov att leva riktigt länge ............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0