RENA NORDPOLEN...........





Snön vräker ner utanför Tinelinhuset igen.........
Är så less på vintern fast jag vet att det är flera månader kvar till våren.......
Idag var jag över till mammas radhus för att titta hur mycket som finns att röja på vinden.........
DET ÄR MASSOR!!!!
Ja visserligen har även jag använt den som förvaringsutrymme till det som inte fått plats hemma men som jag ändå inte ville slänga (just då) men nu är jag ju TVUNGEN att ta reda på det..............

I morgon ska Mannen köra iväg soffgruppen så att vi på lördag kan börja bära ner sakerna för sortering jag och mina bröder.....
Ser inte fram mot tiden som väntar...........
Att vi ska välja vad som är värt att ha kvar eller vad som ska slängas. Brrrrrrr.....

På söndag har vi lovat Sonen att göra klart i hans radhus.........
Det är BARA tapetsering i hallen, måla klart trappan, lägga golv i hallen, tapetsera ett sovrum samt skura badrummet uppe för det gjorde VERKLIGEN inte den förra ägaren.............
Är det nånting jag tycker är jätteäckligt så är det att skura skit efter andra..........
Fick rysningar bara jag såg golvbrunnen idag.........

Nu ska jag i alla fall ta det lugnt resten av dagen.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0