INTE NUUUUUU.......




Aldrig får man vara riktigt glad :(
Efter gårdagens endorfinkick har jag tillbringat natten med vidrig hosta.....
Vaknade med huvudvärk, ont i kroppen och feber........
Sonen är på bättringsvägen medan jag har trillat dit på samma skit som han hade... :(

Det gör väl inget iofs om det inte varit för att skolan börjar på tisdag......
Jag ska ju läsa på distans men första veckan är campusförlagd i Huvudstaden..........
Förutom att orka ta till mig allt nytt ska jag pendla varje dag dessutom........
Jag hoppas verkligen att jag piggnar på mig under morgondagen..........

Dagen har jag tillbringat halvsovande framför TV:n...........
Var bara en sista sväng till mammas radhus för i morgon ska jag lämna nycklarna......
Vemodigt känns det :(


Dagens höjdpunkt var annars Solsidan........
Denna underbara serie som handlar om överklassen.......
Den kan pigga upp den tråkigaste söndag.........

Nu ska jag knapra lite Alvedon............
Ha en trevlig kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0