I MORGON GÄLLER DET..........




Borde redan ha gått och lagt mig........
Skulle också ha packat det jag ska ha med mig i morgon........
Jag som kom på mig just nu att undra om jag ens har något hemma att packa i..........
Borde känna mig mera nervös än vad jag gör inför morgondagen.........
Jag hittar ju inte ens dit jag ska...............
Kommer tåget att gå i tid?

Men känner att "Äh, det ordnar sig väl alltid"...........
Har hittat gamla högskolekompisar på FaceBook som också ska plugga under våren.......
Som känner pirr i magen eftersom det var 23 år sen vi lämnade skolbänken sist........
TJUGOTRE!!!!!!
 Det är ju en hel evighet sen...........
Klarar man ens att plugga efter så lång tid?

Tja, det får väl framtiden visa........

NU ska jag gå ut i förrådet och grava efter en bag....

Fortsättning följer..............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0