GILLAR INTE VINTERN..........




Veckorna går undan och januari är snart slut.......
Jag har ju väldigt svårt för januari, februari och halva mars..........
När andra har svårt för novembermörkret kan jag tycka att det är mysigt.....
Man får tända massor av ljus och julen ligger framför.....

De första månaderna på året med kyla, snö och aktiviteter som passar den som just gillar snön är inget för mig......
Inte ens att ljuset blir längre och fåglarna börjar kvickna till kan få mig att ändra mig.........

Våren för mig startar den 17 mars. Mammas födelsedag och Mannens och min officiella årsdag. (Vi vet nämligen inte NÄR det klickade till så det blev ett datum som blev lätt att komma ihåg)

Idag har jag jobbat min sista fredag före midsommar.......
Det låter länge men det står inte på förrän midsommarn är här......
På tisdag sätter jag mig i skolbänken.......
15 veckor blandat med halvtidsjobb måndagar, tisdagar och varannan onsdag........
Vintern blir kanske mera uthärdlig när jag får lite annat att göra........

Nu väntar jag på resultatet i Lets Dance, sen ska jag gå och lägga mig för imorgon väntar dubbelspelning för Fröken Piano och mig...
Trots att jag är less på vinter, jul och julsånger ska det bli roligt att dansa ut julen en gång för alla i morgon eftermiddag...
Sen väntar Baren i morgon kväll.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0