BLÅSIGT..........





En gammal dröm jag länge haft har jag gjort slag i saken idag och påbörjat.......
Jag har köpt ett set bluesmunspel.....
Har gett mig katten på att åtminstone kunna spela intron och ett och annat mellanspel när vi är ute och spelar.....
Så det är väl bara att börja träna..........
Grannarna ska vara glada åt att jag inte vill börja spela trumpet :)

Har haft en trevlig eftermiddag med Sonen och avslutade med en genomkörning hos sjukgymnasten......
Isterband och Dillstuvad Potatis till middag och dagen var gjord........

Sitter med ena örat i hockeymatchen, ena ögat på TV:n och resten vid datorn........
Det är simultankapacitet det :)

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0