VÄLFYLLD LÖRDAG......




Det blev ingen tid för Bloggen igår............
Fröken Piano och jag spelade dubbelt i Baren och åkte hemifrån redan vid 11-tiden på förmiddagen.......
Sen hann jag bara hem en snabbis innan det var dags att återvända vid sextiden.......

Det märktes att det var helg FÖRE lön....
Åtminstone på dagen.........
Kvällen var skapligt fullsatt och publiken var extra generösa med dricksen......
(Haha, vågar inte ta med vår Dricksburk för det känns som om vi tigger men då lägger de dricksen på pianot istället)

Igår premiärspelade jag munspel inför publik..........
Och det gick väl hyfsat kanske?
Det tillhör ju inte mitt huvudinstrument precis och allt som man inte känner sig 100 säker på märks direkt...
Jaja, jag fortsätter öva, ska inte ge upp...............

Idag väntar råttjakt i Tinelinhuset.............
Extra stora, håriga som ruvar främst i hörnen.........

Sen ska jag ringa upp en man som sökte mig i veckan och ge ett besked.....
Vi ska nämligen göra radio jag och Fröken Piano..........
Återkommer när jag vet mera...........

Ha en bra söndag mina vänner i Bloggetern...............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0