JISSES VILKEN VOLYM.......




Det kändes som rena kaoset när jag kom till jobbet idag.......
Ungarna sprang och skrek precis överallt....
Hade jag glömt bort hur det var när jag var i skolan eller GÅR man i den volymen år ut och år in utan att tänka på det???

Det enda som hjälper såna gånger är att tillbringa mycket tid utomhus så det gjorde vi idag........
Både förmiddag och eftermiddag........
Skönt att det då är ljust ute till efter halv fem och att ungarna gnidit upp en isbana så de har nåt att göra.......

Skönt var det också att få gå hem direkt efter jobbet när alla andra var tvungen att stanna på måndagsmöte.....
Jag får ju bara vara med på varannan gång under våren när jag pluggar på halvtid.
Stackars mig :)

Nu har jag en Lasange i ugnen och en späckad TV-kväll framför mig.......

Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0