HUND-SPA........




Söndag igen och helgerna bara flyger iväg....
Jag har bara tagit igen mig efter en hektisk men rolig vecka.....
Söndagskvällen har jag tillbringat med Stor & Liten i badrummet.......
De har fått någon slags ohyra vilket gör att de har en klåda utan like båda två......
De turas liksom om att riva sig nätterna igenom........

Sonen var till veterinären i veckan och fick ett specialschampo utskrivet...
Detta schampo ska schamponeras in till ett rikligt lödder och verka i tio minuter per hund innan det sköljes ut....

VAR TREDJE DAG I TRE VECKOR!!!!!!

Det är ju inte precis några nakenhundar vi har utan rejält håriga Golden.......
Ikväll var det andra gången  vi badade....
Sonen hade lovat att han skulle göra det ikväll men.....hmmmm
Det slutade med att jag stod på alla fyra, dyngsur och med öm rygg.........

Men hundarna ser ut att njuta i alla fall.....
Klev till och med i badkaret själva idag.....
Till skillnad från förra gången då de desperat försökte hålla sig undan.......... :)

I morgon är det dags att jobba igen.......
Ser faktiskt fram mot det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0