HÄNDELSELÖST.............



Ja det var några dagar sedan jag uppdaterade bloggen men jag har inte glömt er :)
Igår spelade vi på den stora Pärldansen i Staden I Väst..........
Över 400 skimrande Pärlor från hela länet trängdes på dansgolvet och det var varmt, svettigt och gemytligt....
Det är lätt en av de roligaste spelningarna på hela året........

Dagen har jag tillbringat hemma med att göra ingenting........
Knappt varit utanför dörren mer än att rasta Stor & Liten........
Landskamp i hockey, Solsidan, Kinamat och badat hundarna. (Bara en dryg vecka kvar att badas var tredje dag)
Tja, det var väl hela dagen ungefär........

Laddar för en heldag på jobbet i morgon.......
Jobbar 8-19....Kul va?
Men å andra sidan jobbar jag bara måndag och tisdag........

Och vad ville jag då säga med det här inlägget???
Förutom att det snöar idag också???
Ja inte mer än att det är skönt med händelselösa dagar också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0