GLADA FÖTTER..........





Måndag igen och det känns som om det var evigheter sen jag var på jobbet sist........
Det händer massor av saker när man är borta och jag får verkligen lära mig att lita på mina kollegor
(och det GÖR jag)
Jag tror att det är lättare att släppa taget när jag vet att jag ska byta avdelning till hösten......
Skönt var det i alla fall att slippa gå på kvällsmötet den här veckan............

I morgon börjar jag tidigt och kommer att vara så där lagom trött när jag ska skämma bort mina fötter med en och en halv timmes ompysslande på fotsalong............
Men det är det värt.........
Fötterna är väl den del av kroppen som man bryr sig minst om (åtminstone jag...)
Ändå ska de bära omkring på oss dag ut och dag in....
I trånga, varma och obekväma skor och sällan klagar dem.........

Jag har lovar mig själv att bli snäll mot dem några gånger per år i alla fall.............
Och inte bara fötterna njuter, det gör jag med...........:)

Nu väntar sängen......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0