FREDAG MITT-I-VECKAN...........




Nu börjar mina kortveckor.........
Det är kontentan av att börja skolan och läsa på distans........
Varannan vecka jobbar jag må,ti,on och varannan vecka må, ti.......
Helgerna blir med ens mycket längre då :)
Den första inlämningsuppgiften har jag redan gjort så jag kan ha långhelg med gott samvete......

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten direkt efter jobbet och kunde sedan unna mig lyxen att fika med pappa på stan......
Annars brukar jag vilja ha undan tvätt och städ tidiga dagar men nu har jag ju flera lediga dagar att välja på :)
Spelar i Sportbaren i morgon kväll och StoraPärldDansen på lördag men får ändå lediga dagar över..........

Igår damp det ner ett stort paket i brevlådan.........
Visserligen med Mannens namn på men jag hade ändå ett finger med i spelet..........
Det var två signerade CD:n personligt från Tina Ahlin.......
Ni vet hon lyssnade ju på oss i Baren häromveckan.......
Hon hoppades få lyssna på oss flera gånger framöver.........:)
Så nu lyssnar jag på henne när hon spelar flygel och munspel och kommer på mig att jag måste börja träna jag med.......
Nu när jag har tid menar jag och ingenting att skylla på :)

Nej nu ska jag fira mittiveckanfredagen med att baka pizza.........



Kommentarer
Postat av: Tommy

Kul att hon var där och lyssnade, ni är ju kanonbra!

Och detta med att det är lyxigt att vara ledig mitt i veckan... Jag är ju ledig var tredje vecka, inget lyx med det..:-)

2011-02-09 @ 19:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0