ZNÖÖÖÖ &FÖRZOOOOVNING.........



Så har då den första pudersnön fallit över Tinelinstaden....
Dumt nog INNAN jag hunnit ta mig hem från jobbet med vespan...
Men jag krypkörde och kom helskinnad hem....
Har garagat vespan och det känns lite sorgligt...
Det är en otrolig frihet att kunna använda den när min bil nu promt inte vill fungera...

Men Mannen kommer hem med en annan bil till mig ikväll....
Så jag åtminstone tillfälligt har bil några dagar...
Jag menar....snön kan ju försvinna igen...

Annars började den här dagen helt fel...
Vaknade med skallebank klockan fyra i morse, stapplade upp och tog tabletter,
måste ha stängt av klockan när den ringde fem och vaknade med ett ryck tio i sex
när jag börjar kvart över sex...
Fortfarande med skallebank........

Slängde på mig kläderna, borstade tänderna och drog, kom fram innan barnen kom iaf.
iaf....

Skallebanken förföljde mig hela dagen och det blev en dusch och soffläge när
jag kom hem....
Hann vila en timme innan pappa kom för att fika så den värsta skallebanken
var borta......

Sen har jag inte gjort många knop....
Gått med hundarna och tvättat en maskin tvätt........

Skönt det med.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0