TRÄ-SMAK..........




Hemma igen efter en heldag i Sthlm....
Föreläsning på förmiddagen och examinationsdiskussioner på eftermiddagen....
Det är segt att sitta stilla hela dagen när man är van att röra på sig....
Framförallt att vara ute....
Föreläsningen hade jag hört förut...
I september förra året närmare bestämt........
Den var nästan bättre då :/

Mina kollegor börjar bli oroliga inför slutskrivningen........
Det är ju så luddig information vi får från skolan........
Helt plötsligt känns det som jag satt och skrev hela dagen i tisdags inte som ett säkert kort längre.......
Så jag bidar min tid och ser...
Får lite mera kött på benen i barngruppen och sitter förmodligen dagarna innan inlämningsstopp och sträckskriver :)
Men det är ju skönt att fler än jag funderar i alla fall...........

Nu ska jag grilla kyckling till Ceasarsalladen och sova tidigt.........
I morgon vankas det ju kungligt bröllop på TV igen....
Och vem sitter bänkad????
Moi :)
Laddar upp inför det RIKTIGA bröllopet jag är bjuden på i juni...........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0