HELT PLÖTSLIGT ÄR DEN HÄR.........




Så är det då fredag igen och redan mitten av april...
Jag blir lika förundrad varje år att våren som man längtat halvt ihjäl sig de långa, tunga, mörka månaderna helt plötsligt är här och nästan passerat innan man upptäckt det....

Efter en mycket lååååång (och faktiskt för en gångs skull ganska seg) dag i Sthlm kom jag hem med ett försenat tåg sent igår kväll.... Det blev bara korv med bröd till middag innan jag stupade i säng....
Vi blev snuvade på ett rytmikpass igår eftermiddag.......
Den AnnaCarin vi har i rytmik var utbytt till en AnnaKarin som skulle köra ett danspass med oss istället...
Ett pass som vi redan haft med vår ordinarie danspedagog....

Ingen i klassen var särskilt inspirerad till dans när vi var taggade för rytmik....
Dessutom hade vi dansat hela förmiddagen med den danspedagog vi hade på musikmuseét för två veckor sedan och hon repeterade också bara det passet.....
Det var iofs bra för man glömmer ju fort........

Idag ska jag skriva lite på min "avhandling" som jag kallar min examinationsuppgift......
Allt är i en enda röra, huller om buller än så länge............

Men innan dess ska jag sjunga på en begravning......
Så jag och Fröken Piano ska träffas klockan ett så jag hinner sjunga upp ordentligt....
Jag brukar ju aldrig göra det men det finns rester av förra veckans förkylning kvar i form av snuva och hosta så det gäller att vara uppvärmd...En hostattack vill man ju inte bjuda på som solo i kyrkan......

Ha en skön fredag och njut av sol och värme...
Utanför Tinelinhuset är det redan 10 grader varmt  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0