MODELL??.......



Oj då.......
Det var ett tag sen jag var här.......
Hade problem med internet igår då vi håller på att byta internetleverantör.....
Helt plötsligt fanns det INGET internet alls.......På hela dagen......

Idag har jag tillbringat dagen med Dottern och Fröken Piano i Huvudstaden........
Vi skulle nämligen låta oss plåtas helt frivilligt och det är sannerligen inget jag gärna gör.......
Även om dagen var rolig så är det en av mina största fobier att se sig själv på bild.......
Jag menar....i mitt huvud ser jag INTE ut så...........

Svängde in en stund i Baren på hemvägen för att lyssna på konkurrenterna men orkade inte stanna mer än en halvtimme.....
Ville bara hem efter en låååååång dag........

I morgon väntar ingenting på hela dagen.....
Ska upp en sväng till mamma på eftermiddagen bara.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0