FULL RULLE...........



(Ja fast inte jag då)
Fast det är fredag så väntar en jobbarhelg.........
Pärlor i staden i väster ikväll och Barspelning med Fröken Piano i morgon kväll.......
Däremellan ska jag på firande hos min  storebror som fyllt år häromveckan.......
Röstning och vila på söndag innan en ny vecka drar igång.......

Hinner inte till mamma förrän tidigast på söndag......
Ringde i morse och nu verkar hon så där löjligt omöjlig igen.......
Om hon ska komma hem MÅSTE hon sätta fart för hon måste också klara sig själv hemma.....
Jag kan inte klara av både mitt jobb, mitt eget hem och sköta henne, så många timmar finns inte på ett dygn......
Ibland blir jag också så less på alltihopa....
Det känns meningslöst att åka dit när hon är så här men jag gör det ändå.........

Nu måste jag ta en snabbdusch innan det är dags att åka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0