SNURRA MIN JORD..........




Den sista tidens enorma stress har satt sina spår........
Idag spränger skallen, nacken värker, och världen snurrar.........

Öppnade i morse och klev ur sängen som en död sill..........
Marken gungade under fötterna när jag gick ut till bilen.........
Zonsalva, Ipren och Voltaren men ingen förbättring.........

Skjutsade Dottern på hennes rast (hon vikarierar i huset där jag jobbar) till hälsocentralen för kompletterande prover....
Om en timme ska jag skjutsa mamma till sjukhuset för att få ordning på den förbannade stomin.......
Annars limmar jag den personligen med tvåkomponentslim och tätar med gaffa/silvertejp!!!!!!

Sen ska jag fokusera på avslappning....
Har ett inspelat kassettband (ja det finns såna än) med en släpig hypnosröst som faktiskt brukar funka....
Men jag spelar det bara när jag är ensam för det känns lite löjligt.....
Jag spelar ju tre dagar på raken nu från i morgon och vill ju inte ramla av barstolen nykter i alla fall : )

Nej nu är det dags för avfärd.........

Vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0