PÄRL-FREDAG..........



Idag är det fredag igen.....
Tycker att det mest är måndagar och fredagar nu förtiden.......
Slutat för dagen och ska bege mig mot Staden i Väst för en Pärlspelning ikväll.......
Sen väntar en välbehövlig helgvila faktiskt........
Mammas särbo kommer ner idag så då behöver jag inte känna den pressen i alla fall på ett tag........

Igår ringde stomisköterskan och talade om att mamma fått akutremiss till kirurgen för att lägga ner stomin.....
Gissa om hon blev glad.........
Även om det finns risker med det också naturligtvis.........
I vanliga fall vill kirurgerna vänta i minst sex månader innan man gör en ny bukoperation men eftersom det är så mycket problem med läckage så går de med på att göra det tidigare.........
"Det behövs inte så mycket för att bli glad" sa mamma efteråt........

Annars är det ju bara väntan som gäller.......
Nya blodprover på måndag, väntan på kallelse från Uppsala, operationstid för stomin........
Men helt plötsligt känns det som vi inte har tid att vänta......
Man vill att allt ska ske NU..............

Men men......
Allt har sin tid och nu ska jag göra mig klar inför kvällen.......
Ha en fin kväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0