MARATHON-SÅNG..........




Söndag och slappardag i Tinelinhuset..........
Mannen är råförkyld och jag är helslut.......
Har sjungit effektivt i nio timmar och fyrtiofem minuter sedan i torsdags kväll......
Den sista halvtimmen igår kväll blev ett inferno av fnitter och improvisation för Fröken Piano och mig efter att att umgåtts intensivt i tre dagar.......

Nu väntar ett par dagars semester även om jag kommer att tillbringa måndagen med mamma och sjukhusbesök....
Det är dags för det första besöket på onkologen och upplägg för hur den närmaste tidens behandlingar kommer att se ut......
Annars har hon tydligen mått bra av ett par dygns uppvätskning.....
Hon låter inte lika ämlig längre och har tydligen ätit något bättre också........
Hoppas att hon förstår att ju mera hon går ner sig dessto sämre kommer hon att må.......

Nu ska jag gosa lite med Stor & Liten som är på besök under ett par timmar........

Trevlig kväll........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0