JAG, EN STINKBOMB.........




Idag är det lördag och axlar och nacke värker........
Såååå typiskt att min sjukgymnast och nålsättare inte hade en ledig tid den här veckan.......
Så jag stinker tigerbalsam....igen....
Har Stor & Liten på besök över helgen och de frustar och gnider nosarna mot mattorna för att komma undan lukten......

Idag ska jag åka till mamma och tvinga ut henne på en biltur.......
Hon ska ju bli utskriven på onsdag är det tänkt och måste ju klara av att ta sig in och ur en bil åtminstone eller ska hon åka rullstol hem???
På dragkroken kanske : )

Måste väl duscha bort stanken först så inte nån får en astmaattack i min närhet........

Vi hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0