GE DE EN PROPP..........




Fredag och dags för marathonlopp i Baren med Fröken Piano.......Fem timmar idag och fyra i morgon....
Gårdagkvällens Pubspelning blev ök :(
Då vi spelar på Pubens inbyggda anläggning kan vi inte styra ljudvolymen själva vilket gjorde att tre icke så muntra damer som går ut och käkar i en pianobar med sporttema gnällde konstant på volymen hos servitrisen....
Till slut hörde vi inte ett dugg mer än vad dessa tre damer pratade om :(

Det är svårt att visa sin bästa sida när man inte ens hör vad Fröken Piano spelar och rösten kommer naturellt utan effekter........
Det var sanslöst skönt när spelningen var över och jag fick åka hem.....
Undrar om damerna fortsatte att gnälla på folket som kom för att titta på ishockeyn sen...........

Nu laddar jag om inför kvällens spelning och hoppas att den blir roligare...........

Mindre roligt var det när jag som vanligt ringde mamma under förmiddagen för att kolla läget.....
Jag har ju delegerat ut jobbet med henne till mina bröder den här veckan men behöver en uppdatering då och då.......
Undet två dagar har sköterskan varit dit för att ta blodprover men inte lyckats...
Idag ringde läkaren och sa att hon är totalt uttorkad.......
Vätskebalansen är åt h*****e och hon kommer att få vätskedropp under ett dygn till att börja med.....
Hon dricker alltså inte ens det vi ställer fram till henne!!!!!
Jag blir så less......
Inte hjälper det att skälla ut henne heller........
Jag orkar inte med det här och vet inte vad jag ska göra annars heller.....
Jag menar.....hon finns ju där ändå även om jag blundar för det.........

Men ikväll ska jag i alla fall försöka skuffa undan det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0