FREDAGSFUNDERINGAR..........


Ser inte med tillförsikt fram mot att åka och spela ikväll.......
Borde vila både mig och rösten faktiskt........
Har inte ens kortison kvar att lindra stämbanden med........
Men det får väl bära eller brista........
Och så hoppas jag på att jag är frisk till torsdag, fredag. lördag istället.........

Idag singlade de första snöflingorna över Tinelinstaden.......
Åtminstone över gården på min arbetsplats...........Brrrrrrrrr
Barnen blev galna.......
Förstås..........
Väntade bara på att de skulle börja tjata om att ta ut pulkorna............

Själv hoppas jag att det dröjer läääääänge innan den riktiga snön faller.......
Nån vintermänniska kommer jag aldrig att bli........
Det bästa med vintern är elitserien i ishockey........
Den säsongen sträcker sig mellan september och april och gör vintern uthärdlig : )
Julen kan få vara med på ett hörn den med men sen får det räcka..........

Nej du är det dags att hoppa i spelrollen och åka........

Trevligt fredagsmys alla ni som kan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0