DAGS FÖR ADVENTS-STÖK........




Idag har jag äntligen fått upp gardiner i köksfönstret........
"Adventat" också (åtminstone i fönstren nere) och tvättat bort all tvätt............

Åkte inte upp till mamma idag...........
För halt för sommardäck och dessutom kände jag mig risig idag................
Ont i huvudet och tjock i näsan............
Vill inte ge henne elaka dagiskusar nu...............
Hade ju lovat henne eftersom det är enda dagen jag kunde åka upp........
Jag spelar både fredag och lördag och hinner inte åka förrän tidigast på söndag..........
Ändå får jag dåligt samvete fast jag ringer henne minst ett par gånger per dag........

Ringde en av bröderna som lovade åka upp en stund efter jobbet............
Nu får de turas om de närmaste dagarna så att åtminstone NÅN åker dit varje dag.........
De får gärna turas om med snöskottningen också för det räcker med min egen gård.........

De gör ingen kontraströntgen eftersom CT:n visade att det inte fanns något stopp i tarmen.........
Bara en trång passage där tarmarna är skarvade med varandra.............
Varför såg de inte det på en gång när de opererade????

De vet inte vad de ska göra åt det heller för hon anses vara för dålig för att man ska riskera med en operation till......
Moment 22 alltså...........
V-sonden får hon ha kvar för att man ska kunna tömmma magsäcken med jämna mellanrum.........
Näringsdropp för att få energi...................
Men ingen mat får hon äta trots att hon är hungrig.........

Nej nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och invänta John Blund



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0