BLANDAD HELG.......




(önsketänkande.....)

Hälsade på mamma idag och hon såg faktiskt piggare ut på länge........
Tänk vad ångest kan ställa till det i kroppen........
Här känner hon sig trygg och vet att någon kommer så fort hon ringer på klockan....
Hon vet att hon får i sig sina mediciner och att någon håller koll på hennes prover.......
Hon ser fram mot tisdagens operation och har framtidsplaner.......
Det var länge sedan det kändes så bra att träffa henne.......

Själv har jag haft lite svårt att varva ner den här helgen.........
Spelade Brunch igår, var till kyrkogården i becksvarta mörkret, passade Stor&Liten med kliande ögon som tack..
Sedan tillbringade Dottern kvällen här då Sambon var ute på vift......
Han kom sedan vid tretiden i natt och först då kunde jag somna på riktigt.......
Jag är ju van med att det bara är jag och Mannen hemma nuförtiden och att det är mörkt och tyst i huset när vi gått och lagt oss.......

Skjutsade hem dem på förmiddagen och åkte till det BlåGula varuhuset för att fylla på ljusförråden......
För att stå ut med detta kompakta mörker MÅSTE jag tända mycket ljus....överallt........

Vi har nyss ätit Mannen och jag.........
Ska göra matlådor och förbereda morgondagen........
Jag har fyra utvecklingssamtal att genomföra under dagen.......
Det känns tungt innan men ack så skönt när de sen är gjorda för i år.........

Lite TV och sen en tidig kväll i sängen........



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag håller med om att ljus är ett MÅSTE under den mörka tiden på året!



Kram!

2010-11-08 @ 18:27:21
URL: http://braintab.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0