ÄLSKADE LILLA MAMSEN....



Jag skickade ett SMS till mamma igår......
Fast jag vet att hon inte längre läser sina meddelanden.........

Älskade lilla mamsen...
Det känns tungt nu och jag är rädd....
Rädd för att inte få tiden med dig......
Rädd för att vara utan dig.......
Både du och jag vet att det inte finns någon återvändo längre......
Jag är bara så rädd för att prata om det........
Jag finns med dig i tankarna hela tiden och vill bara att du ska ha det så bra som möjligt.
Jag ska inte tjata på dig mera, jag lovar.
Älskar dig så
Puss


Jag ska åka upp till henne under eftermiddagen....
Gruvar mig........



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint skrivet.Se till att hon läser det ,eller läs det för henne.Det är nog bara skönt för henne.. o dig också.Lycka till.... om man nu kan säga så.

2010-11-19 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0