YEEEEES.........




Återigen har jag grejat en helkväll i Baren med Fröken Piano med rösten i behåll.....
Nån där uppe måste gilla mig ibland eftersom -jag trots att jag är optimist för det mesta - INTE var särskilt säker på att det skulle gå att genomföra en fem timmar lång spelning efter den dunderinfektion jag haft.......
Så jag var lätt euroforisk när jag kom hem igår......
Rolig publik som var med på noterna från första stund och som följde oss hela kvällen.....
Skaplig dricks dessutom : )
Eftersom den här spelningen var en extrainsatt spelning så återkommer vi till Baren i september men vem vet....
VI kanske dyker upp på en uteservering nära dig i sommar.....

Idag ska jag ta mig en tur neråt city för att se hur den ser ut en lördag.......
Det är sannerligen inte ofta jag frivilligt åker ner men idag ska jag slå till.......
Först har jag lite jobbarbete att utföra till måndagens OCH vårterminens SISTA utvecklingssamtal........

Ha en skön lördag

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0