MITT NYA LIV......




Ibland undrar man varför man utsätter sig för de mest plågsamma övningar........
Jag skulle ju börja mitt nya liv för några veckor sen men eftersom de röda bokstäverna fortfarande talar om att det är stängt bestämde jag mig för att starta själv......
Och jo tack, det funkar bra. Jag har helt enkelt slutat med allt i mat och dryckesväg som gör en sann gourmetmages liv värt att leva...........

Min kost består numera av fibrer, fullkorn, fisk, kyckling, grönsaker och frukt.........
Jodå, det smakar hyfsat det med men inte kan det jämföras men en god sås till och något annat än vatten att dricka till.....

Dessutom har jag börjat Powerwalk........ Denna blandning mellan rask promenad och löpning.......
F*n jag hatar ju att springa....
Att bli svettig och få träningsvärk..........
Jag löptränade inte ens i tonåren då jag var aktiv handbollsspelare och åtskilliga kilon lättare............



Självplågare, Fakir, Vara-fin-får-man-lida-pinsyndromet, ja kärt barn har många namn........
Men jag har bestämt mig och jag brukar vara envis........
Det är mycket som ska bort av Tinelin innan höstens barspelningar börjar.......

Nu väntar trädgårdsarbete.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0